domingo, 30 de octubre de 2016

Ja en tinc 35!

Hola a tothom! Entrada del dia del meu aniversari. No acostumo a fer gaire més entrades per any. Tal dia com avui vaig néixer i és per això que, gràcies als meus pares, sóc aquí i això també ho vull celebrar amb els seguidors del blog. La meva alegria és gaudir d'aquest gran dia, així com compartir els meus coneixements amb tothom. També voldria agrair a tothom la mostra de reconeixement que m'arriba ja sigui des d'Alemanya com des d'Argentina. És molt gratificant saber que hi ha professors de català que ensenyen català gràcies al blog! Destacar dues alumnes que tinc actualment: l'Elena, metgessa nascuda a Jaén, que ha aprovat la seva segona fase d'oposició mèdica i un dels passos era l'examen de català de nivell C1, i una alumna d'ESO, que diu que des que em coneix vol triar la professió de professora en un futur. Les dues molt agraïdes i les dues amb un gran cor. Fa d'agrair trobar alumnes així. Una abraçada a tothom!!!