martes, 30 de octubre de 2012

En el dia del meu aniversari



Avui, 30 d'octubre del 2012, és el dia del meu aniversari, però el més curiós és que comparteixo l'aniversari amb una germana bessona, que també és professora de secundària, però no de català, sinó de dibuix. A ella, des d'aquí, també la felicito. Curiositat a part, avui també fa anys un alumne meu de 1r de Batxillerat, el Sergio Fernández, que fa 16 anys i també és l'aniversari de la filla d'una amiga meva, l'Emma, que fa dos anys. La seva mare (la Gemma) i jo vam estudiar Filologia Catalana plegades. A tots ells, moltes felicitats! En aquest dia tan especial m'adono que els meus desitjos s'han fet realitat amb aquest blog. En principi el vaig confeccionar per al meu alumnat, però en el dia a dia qui el va servir més són alumnes d'altres centres, així com altres professors de català, molts d'ells que fan classes de català a l'estranger, i persones de fora de Catalunya que volen millorar la llengua catalana. Avui, dia joiós, reflexiono sobre la meva existència i la trajectòria de la meva vida i m'adono que he estat una afortunada en poder estudiar i dedicar-me a allò que més m'agrada. A més, el fet de tenir temps per fer el blog i sentir les felicitacions que m'arriben també m'omple d'alegria. Per tots vosaltres, ara més que mai, m'esforçaré més a revisar cada material que es publiqui i a tenir-lo més al dia. Dir-ho és fàcil, però posar-ho en pràctica no ho és tant. Sempre acabo trobant-hi errors als exercicis, als apunts... un cop estan penjats, però penso que això també és inevitable i, per sort, m'adono i ho rectifico a temps. A vegades m'obsessiono tornant-me perfeccionista i aleshores m'aturo. Capficar-se tampoc és bo. Ja al dia següent ho veig d'una altra manera. Bé, com veieu, no deixo mai de treballar! Per tots vosaltres i pels futurs visitants, m'esforçaré perquè trobeu un blog de referència on primi la qualitat més que la quantitat i, sense que això impliqui augmentar-ne els continguts de mica en mica. Us dono les gràcies per les vostres consultes, així com les persones que m'ho han fet saber en persona. És una alegria saber que l'esforç té recompensa i les vostres paraules m'ajuden a seguir endavant.