lunes, 30 de octubre de 2017

Avui faig 36 anys i... 10 anys que treballo a secundària!

Un any més arriba el meu aniversari. Avui faig 36 anys. Tal dia com avui, farà 10 anys, iniciava classes a la secundària i ja han passat... 10 anys! Avui iniciaré classes a les 8 h amb un grup de 4t d’ESO i a la tarda les acabaré amb un alumne valencià, el Pau, que s’examina del C2 a València.

Aquest any compagino les classes en un institut públic amb classes particulars i l’IOC. Enguany vull fer esment de diversos alumnes a qui faig classe: l’Anna, que és periodista i que ve de Girona per preparar-se amb mi les oposicions de secundària de llengua catalana i els meus alumnes de l’IOC de PAC (Preparació d’Accés a Cicles Formatius). Una d’elles, després de ser mare, m’ha fet arribar una fotografia del seu fill nounat vestit del Barça. Des d’aquí voldria saludar tots els meus alumnes actuals de l’IOC. Enguany és el tercer curs consecutiu que treballo en aquest centre de referència a internet, l’IOC (Institut Obert de Catalunya).

Gràcies, també, a tots els seguidors del blog, com són alguns professors de català de l’Argentina i de l’Alemanya, els quals m’expliquen que ara ensenyen català als seus alumnes gràcies al meu blog. També des d’aquí vull donar ànims als professors que tots els dies treballen amb amor malgrat les dificultats diàries en què s’hi troben, com és el cas de la professora de català, Carlota Navarro Torres. El meu cor, el meu esperit i el meu coratge són amb tu!

Per tot plegat, no hi ha alegria i felicitat més immensa, a banda de fer anys, que ser aquí, any rere any, explicant-vos el camí que recorro cada curs, sigui fàcil o bé difícil, així com pel creixement (intel·lectual, espiritual i humà) que faig.