miércoles, 30 de octubre de 2019

Un aniversari maternal

Avui primer aniversari com a mare! Un aniversari, també, diferent. Primer any de vida del meu nadó, que ha passat de ser embrió, fetus, nadó a infant! Ara ja té 13 mesos. Com passa el temps i que ràpid! Un dia laboral com un altre, però amb la diferència que avui he venut el meu primer curs de C2 en línia, el qual portava més d'un any elaborant-ne els materials. Petits somnis que s'acaben fent realitat! Gràcies, Dalila per justament avui comprar-me aquest curs i valorar la feina que hi ha al darrere. De ben segur que cap al maig aprovaràs de carrer l'examen. Cada document del curs hi conté el meu alè i la meva ànima!

Des d'aquí vull explicar l'altra realitat que em té ocupada: la creació dels cursos d'oposicions de llengua i literatura catalanes. Ara, com a novetat estic acabant d'enllestir el curs pràctic: comentari lingüístic, comentari literari i casos pràctics. Una feinada que aviat veurà la llum!

I... com a colofó final: fer-vos saber que ja està a impremta la programació didàctica en llengua catalana de 3r d'ESO seguint el model competencial actual de la Generalitat de Catalunya. L'editorial que me la publica és Educàlia. Quines ganes de veure'l ja en format llibre i amb un ISBN propi!

Per acabar el dia, després d'un gran sopar familiar com a cloenda del dia d'avui, també des d'aquí saludar als meus actuals alumnes de secundària de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat.

Una abraçada a tothom!

Sara