viernes, 12 de diciembre de 2014

Qui sóc jo?

Sóc una persona enamorada de les lletres, de la natura, dels animals i de l'esport. M'agrada la meva feina, la docència, sobretot quan tinc alumnes interessats en allò que explico i que volen saber més. M'apassiona llegir i no puc deixar de fer-ho quan em cau un paper o un llibre entre les mans, per això vaig estudiar filologia catalana i si tornés a néixer, tornaria a triar la mateixa carrera. Quan viatjo a l'estranger sempre m'enyoro de la meva terra i no puc evitar explicar d'on venim, qui som i cap a on ens dirigim. La història forma part de nosaltres i depèn de nosaltres recordar-la allà on anem, per això sempre explico a tothom que m'ho demana què vol dir ser català i quines són les nostres tradicions i la nostra cultura. Una de les meves aficions és descobrir petits indrets del meu país, Catalunya, i fins fa poc el doblatge.